Våldsgäst!

Vi tog vagnen till grannen och våldsgästade lite.
Vi hade uppnått en högre grad av uttråkning!
Tack snälla Sofi för gofika som alltid :)

Har iofs massor att göra hemma men jag har NOLL intresse nu för tiden. Det ser ut som om en tromb gått över vårt hus och jag bryr mig inte ett smack, nästan skrämmande faktiskt!
Borde verkligen ta tag i att sortera lite leksaker, vika in tvätt i garderoberna, tvätta några maskiner, röja på köksbänken med mera... Men jag IDS ICKE!!!
Jag skiter hellre i att bjuda hem vänner ;) Vi kan åka/gå bort till dom, hehe!

Affe tyckte iaf att det var kul att gå till "Ärtin" som han kallar Kerstin för.

 
 

Nu sover A ute i vagnen, 3 plusgrader men en jäkla blåst idag. Jag borde som ni kanske föärstår röja, men jag läser lite recept istället ;) Tänkte baka men någon har ätit upp alla ägg...

CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Lite stökigt har ingen dött av så ta det en annan dag då du känner för det :)

Kram

2011-01-29 @ 14:50:20
Postat av: Titti

Nä lite skit i hörnen gör ingenting. Vi hälsar på ändå haha. Äktenskapstycke där på småliven tycker jag :)

2011-01-29 @ 20:24:55
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe, ja de har samma nackrufs på frisyren. Det är inne i Matfors nu ;)

2011-01-29 @ 21:27:24
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0