skol och dagisstart!

Skrev ett långt inlägg som bara POFF försvann...
Katten rullade sig över musen i soffan!

Skolstart för mig idag! Känns omotiverande som 17.
Men jag gör det för att kunna vidga mina vyer framöver, lönen blir det tyvärr ingen skillnad på :(
Läser alltså till undersköterska!

Affe hade dagis idag också, första gången på 4 veckor :-)
Mycket ledsen kille som lämnades på dagis imorse men när jag kom för att hämta såg han allt annat än ledsen ut, dansade disco med fröken :)

Skönt att vardagen är här igen, med rutiner!!
Pappan lämnar oss imorrn, skola i Trollhättan och utbildning i Dalarna.
Nästan en hel vecka ska jag och junior mysa för oss själva. Lite skönt med samtidigt tråkigt :(

Nu borde jag hugga in på läxan men Sveriges Mästerkock råkade komma ivägen...

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad duktig du är som börjat pluggat.. Du skall se att det kommer löna sig..:) och kanske även ekonomiskt.. Är din skola i Trollhättan eller är det karls skola?

Kram på er

2011-01-12 @ 21:23:13
Postat av: ErikaÖ

Snäla gör om min blogg lite när du har en stund över....glitter å glamour...

2011-01-13 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0