När katten är borta...

...dansar råttorna på bordet ;)

Katterna mina är iofs hemma, de sover gott i soffan men gubben är borta.
Då slog Affe och jag till med pizza från byn, gott gott =)

Jag tycker att det är lite skönt att vara ensam hemma ibland, inte för att jag inte älskar min sambo utan för att jag helt enkelt bara tycker det. Det tror jag att de allra flesta tycker faktiskt :)

Pizzan då, den var verkligen hur god som helst. Längesedan jag åt en så god, antingen var jag extremt hungrig eller så var det för att jag bytte pizzeria för en gång skull. Säkert en kombination.
Dagen igår var inge kul. Jag var helt däckad. Skakade och frös (36.8 i temp), mådde allmänt konstigt. Vaknade imorse och var en helt ny person, men så var jag utvilad till max också :)

Har fortfarande inte ätit några gosaker förutom dagens pizza då. Inte ens kaffebröd. Hur duktig är inte jag då? Grym skulle jag vilja kalla det för själv!

Nu ska jag ta en spa-stund sen kolla på lets dance och knapra morötter!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Men semlan i tisdags då? ;)hihi...



Du är jätteduktig! Å hoppas nu att ni håller er friska!!! Hälsa lill-Affe å!



KRAMAR

2011-01-14 @ 21:15:16
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
Postat av: Therese

Semla går under kategorin husmanskost ;)

KRAAAM

2011-01-14 @ 21:36:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofi

Semla husmanskost???

Du är för go du, jag fick mig en gott skratt när jag läste det iaf.



Tänkte också på det, du deklarerade ena dan att nu var det slut på sötsaker och nästa dag att nu ska det bakas semlor...

Men jag tänkte att det var väl bara det vanliga "börja banta på en måndag"-köret.



Kram Sofi

2011-01-14 @ 23:41:22
Postat av: dessi

Ja jag njuter också av att vara ensam i soffan ibland...Nu händer det inte så ofta men skönt är det iaf. Kanske det är en socker avgiftning som sker med din kropp när du blir så dålig ;) trevlig helg på er!

2011-01-15 @ 11:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0