Mysfaktor hög!

Sovmorgon till HALVTIO...
Blev väckt av Petra som ringde, helt otroligt. Affe sov dessutom i sin egen säng :-D
Bortskämda jag ;)

Käkade frulle och begav oss till badhuset i Matfors, där var det varmt och skönt trots att det var onsdag (uppvärmt bad på helger). Helt underbart! Plask och bus i över en timme innan vi gav upp. Käkade den obligatoriska korven och åkte hem.  Lunchade laxbullar och mos och ska nu ta och krypa ner i sängen. Ja vi är trött båda två och det gäller att passa på :)

Ikväll ska vi till Petra o Joel. Samuel har fyllt två och vi köper pizza och busar lite!

Attans vad jag inte vill börja jobba igen...
Snälla rara Gud, ge mig en stoooor lottovinst så lovar jag att jag aldrig mer ska tvivla på din existens! Aldrig aldrig mer :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Vilken snäll Affe som lät morsan sova länge ;)

2011-01-05 @ 16:37:28
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Jag har inboxat dig på FB :)



Kram

2011-01-05 @ 16:49:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0