Motionssimma

Det är vad jag har gjort idag efter en lång dag på jobbet.
Var måttligt osugen men Petras övertalningsförmåga är inte att leka med,
nu tycker jag att det var förbaskat skönt att jag åkte =)



Borde åka och storhandla men får ta det i helgen, listan är lång och kylskåpet är tomt.
Livsfarligt att sitta och titta på inspelade Per Morberg medans man skriver inköpslista, man blir liksom lite hungrig ;) Stekt strömming och dillkött är ett måste någon dag =)

Nu ska jag slagga snart, tidig morgon imorrn igen. Men snart så är det helg!!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha,jag älskar bilden! ;-)

2011-01-28 @ 10:34:39
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad du är duktig!

Jag skulle också behöva röra på mig.

2011-01-28 @ 10:42:00
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elsa

Skönt att simma. Man kan alltså ge sig på dig om man vill ha sällskap nån gång :) Kul att du fick med en bild på mig också ;)

2011-01-28 @ 17:11:15
Postat av: Anita

Ser det hänt saker sen sist jag var in. Ett stort grattis och lycka till från mig :-) Kram!!!

2011-01-28 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0