Möten...

Känner mig less och irriterad.
Efter att ha väntat i 50 minuter på en person jag bokat möte med så får jag veta att personen i fråga inte finns på plats... Sjukt irriterande faktiskt!
Därför unnar jag mig nu en negerboll i tron om att jag ska bli gladare igen och jag tror faktiskt att det funkar ;)

På väg hem från stan så börjar det att regna ganska mycket vilket innebär blixthalka.
Trots bra dubbade vinterdäck och extremt låg hastighet så har jag snurrat 1½ varv med bilen. Tack och lov fick jag inget möte så det gick ju bra ändå!
Men regn i januari är livsfarligt...

Ett Ellospaket har jag hämtat ut idag också, så ikväll ska här provas och hoppas på att det mesta sitter som en smäck. Alltid brukar det vara ngt som ska returneras tyvärr. Allt ser så snyggt ut på modellerna men av ngn outgrundlig anledning ser det inte lika ut på min kropp!

Nu ska jag snurra till dagis och hämta prinsen, sen invänta Faster som kommer och barnvaktar medans jag jobbar kvällen. Pappan då? Jo han är i Ludvika denna vecka!!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Erika ö

Tråkigt...

2011-01-17 @ 15:08:49
Postat av: Linda

Javisst är det tråkigt med det här trista vädret. Så gubben din är i min hemstad denna veckan. Stackarn för här finns inte mycket att göra :)



Kram Linda

2011-01-17 @ 15:47:52
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Meeeen fy vad läskigt! :( Usch, vilken tur att allt gick bra då!!!



Sköt om er <3

2011-01-17 @ 16:14:13
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0