Jobb, VAB & vårsol

Åkte på jobbet imorse och hann jobba någon timme innan dagissamtalet kom.
Sonen var hängig och feber... Bara att svida om och bege sig mot dagis då!

Han har lite varm men på ett strålande humör, så nu har vi varit ute på en prommis i vårsolen. Vilket väder.... Helt otroligt vackert! Tror jag ska skotta av lite snö på altanen så att man snart kan njuta av solen där =) Vårsolen måste väl ändå ha en positiv inverkan på alla, mig hjälper den iaf :)

Nu ska jag plocka o dona med tvätt medans sjuklingen sover gott ute i vagnen!

See You!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nä men nej, nu får Ni inte bli sjuka.. Jag som vill träffas o leka...

2011-01-31 @ 17:37:27
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0