Hemmafru

Jag är som gjord för att vara hemmafru, det insåg jag idag när jag kom på jobbet... Eller så är arbetsplatsen fel? Eller så är det bara det att jag inte är redo för arbetslivet ännu, men man har liksom inget val tyvärr!

Kom jag hem till tända ljus då?
Nix, kom hem till ett kolsvart hus med stålmannen på tv, typ allt jag inte gillar...
Eller kolsvart var det inte, det lyste i hallen och ena köksfönstret ;)

Nu har jag fikat lite te och macka och ska ta och krypa ner, tidig morgon imorrn :-(

Skulle sitta fint med ett glas rött nu, då skulle jag somna gott sen =)

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag har samma karriärfundering va,men tyvärr tror jag inte man får starta eget bidrag..

2011-01-22 @ 05:53:49
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0