Helg i vårt hus :-D

Äntligen helg!!!
Finns inget jag gillar så mycket som lediga helger :)

På psykologin förra veckan så skulle vi presentera oss med namn och säga något vi gillar.
Jag var först ut och säger Therese och jag gillar all form av semester. Alla andra hade något hurtigt att komma med, allt från marklyft till vattengympa... Då fick jag en känsla av att jag var en latmask, men jag väljer att kalla det livsnjutare :-)

Idag hämtade jag hem inte mindre än TRE barn från dagis vilket genast fick mig att inte längta efter livet som trebarnsmamma, haha! Fullt ös innan alla satt fastspända på plats i bilen!
Fredagsmyset är inlett med tacos och en påse cheeze doodles ligger gömd i skafferiet ;)

Imorrn ska stora A bort på bus med grabbarna så alldeles sola allena ska jag roa mig och sonen. Är det samma väder som idag väljer vi att bygga snögubbar utanför huset bara. Kvällen ska jag spendera med Petra på E'on arena. Fick biljetter av Morgan (TACK) så nu kan jag lova er att det är min tur att sticka iväg en kväll :-)

Nu ska jag slänga upp spirorna i soffan och inte göra ett enda knop till idag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig helg!!

2011-01-29 @ 00:01:21
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0