Härlig start!

En härlig start på dagen har jag fått!
Frukostkaffe hos syrran efter jag lämnat A på dagis.
Där bestämdes att vi borde åka och sola...
Sagt och gjort så har vi nu legat och stekt oss i 20 minuter på plajjan, tre fräknar rikare känner jag mig gensat som en ny människa :) Ohälsosamt men ack så jäkla skönt!!!

Nu har sitter jag här med min lunch som består av avocado, räkor och en klick kesella. Så vansinnigt gott och rätt nyttigt! Vägrar att gå upp 35 kg denna graviditet så nu tänker jag på vad jag stoppar i mig och rör på mig mer. Har blivit remitterad till spec.mödra.
Barnmorskan tyckte att vi skulle försöka hålla kvar denna bebis i 40 veckor men då sa jag att det borde väl kunna räcka med 37 ;-) Vi får väl se om jag blir en fullgångare eller om jag helt enkelt inte är gjord för att bära barn full tid. Hoppas på det förstnämnda såklart!



Loggade nyss in på FK´s sida och konstaterade att jag fortfarande inte fått några pengar. Det är föräldrapenning för december och januari jag väntar på + lite tillf. fp för vård av barn i december... Fatttar inte riktigt vad det är som ska ta sån tid?! Skulle verkligen INTE vilja jobba på FK, det måste vara mer otacksamt än att vara lapplisa :)

Nu ska jag baka lite inför Affes stundande tvåårskalas innan det är dags för jobb!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Titti

Åh,vad ska vi smaka på för gott då?? Och vad har lille herrn på önskelistan?

2011-01-26 @ 12:16:14
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: karro

men vad gör de för att få bebisen att stanna kvar?

kan man påverka det redan nu?

2011-01-26 @ 13:15:46
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Å vilken mysig dag.. Längtar tills ja blir frisk o får träffa Er...



M ringde FK igår o de visade sig att de inte ens börjat med hans ärende sen Nov. Tydligen så skulle de fixa att han fick pengarna nu i dagarna... Att man ska behöva tjata på allt;) Hoppas de löser sig..

2011-01-26 @ 13:29:27
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Therese

Ingen aning faktiskt :)

2011-01-26 @ 13:29:50
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Andreas tog två f-dagar i mitten av december o fick de pengarna i fredags..efter att han ringt 2 gånger o "tjatat". O ja, det är märkligt att man ska behöva göra det o än märkligare att de då plötsligt kan fixa en utbetalning på ett litet kick. Precis som att allt samlas på hög o att dem inte gör ngt förrän man efterlyser pengarna.. :S

2011-01-26 @ 17:00:00
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: F.Caroline

Jag hängde också på spec-mödra när jag vänatde William.... de är mkt bra tycker jag!

2011-01-26 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0