det är visst fredag?!

Idag har jag jobbat hela dagen, har faktiskt varit rätt trevligt :)
Var riktigt lat och gjorde dagens middag redan igår, köttfärssås som vi lyxade till med färskriven parmesan idag!
Kom på bara för en liten stund sedan att det visst var fredag idag, märklig känsla när jag var inställd på att det var måndag :-)

Ja så nu siitter man här, med vetskapen om att all fredagsmysstämning är långt borta och vet ni vad... det gör mig ingenting =)

Nu ska jag gå och lägga mig för att festa till det ordentligt!!

Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

håller med... denna veckan och helgen blev ju jätte konstig. ^^ visserligen är jag arbetslös, men ändå! ;o)



trevlig helg! Kram H

2011-01-07 @ 21:58:27
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Sussilusen

Jag började också jobba igår (fredag) för första dagen på länge o vad konstigt det blev med fredagkväll sen. Ledig igen!!!

2011-01-08 @ 09:56:08
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gött med fredag för dom som veckojobbar för en annan är nästan allt sånt borta nu när barnen har jullov!

2011-01-08 @ 11:11:17
Postat av: ErikaÖ

...skrev jag...

2011-01-08 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0