Ändrade planer :)

Vart ingen dag i ensamhet för mig och Affe.
Fick besök av Sofi och Kertsin på förmiddagen och sen kom Petra och Samuel på eftermiddagen :)
Inget bakat blev det heller... Tack för ert sällskap tjejer och kille :)

Men nu står en bakplåt med filmjölkslimpor i ugnen och jag har handlat hem till Leilas bärmuffins och dumlekakor. Kanske fortsätter jag efter limpbaket!

Orkade inte laga middag idag heller så grabbarna käkade rester, själv ska jag unna mig en avocado med räkor till kvällens halv åtta hos mig. Lite lyxigt men inte speciellt fett iallafall!




Kommentarer
Postat av: karro

avocado är ju nyttigt fett :D

2011-01-25 @ 19:15:40
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0