Som alla andra

Tänker jag skriva några rader om snön...


Ojojoj vad snö det kommit, massor i mängder, mest på tvären.
Jag bor fantastiskt fint, med stora öppna fält runt mitt hus. Detta innbär också att det är fritt fram för all snö att driva hem till oss och det gjorde den.
Att komma till jobbet idag är inte att tänka på...
Väntar fortfarande på traktorn som skall komma och skotta, den har jag väntat på sedan klockan sex. Fick veta att den inte hinner med sig och det förstår jag.

Alfred och jag fick alltså ta bonnpermis idag.
Vi har byggt med klossar och lego, varit ute och skottat lite, busat och myst. Egentligen så skulle jag kunna tacka vädergudarna för denna extra hemmadag för jag har rätt mysigt!
Nu ska vi laga lunch, fiskbullar och potatis =)

Återkommer med bildbevis under dagen på vår snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0