Shopping!

Fick ett shoppingsug innan jobbet idag!
Handlade hem en massa vårnytt till köket, limegrönt.
Jag fick panik över mitt sterila vita igår och måste in med färg....
Våren är ju här snart ;)
Trodde jag.... Termometern visar nu -27 kalla så våren känns låååångt borta :(

Handlade även lite presenter till Affemannen och en massa annat krafs. Bland annat något så roligt som en ny toasits. Vår var trasig och det är väl inte det roligaste inköpet jag gjort, men nu kan vi skita flott för de är rätt dyra ska jag tala om för er intresserade ;)


Se så fint det blev ;)


Gonatt med er!!

Kommentarer
Postat av: Maria. Ö

Fin!! Lika som vi har, fast min är i rosa :-)

2011-02-18 @ 22:21:10
Postat av: Therese

Ja, jag älskar det. Affe också :-)

2011-02-19 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0