Morgonpigg?!

Det är vad jag absolut INTE är, kan inte vänja mig för allt i världen. Går okej att kliva upp när man ska jobba men när man måste upp 05,45 en ledig dag så är det inte kul...

Affe vaknade iaf då idag, och jag funderar starkt på om vi ska köpa en riktig säng till honom, då kan man krypa ner hos honom istället för att han ska in till oss när han vaknar på natten. Blir ytterst trångt när vi ska vara fyra i sängen... Kanske kan det vara läge att önska pengar till denna i födelsedagspresent? Perfekt med förvaring och med möjlighet till en extrasäng när man får gäster. Lite dyr bara.... Men ack så snygg!


Har haft übertrevligt besök idag, iform av Kerstin och Sofi.
Barnen har härjat och lekt, finns inga spår av några sjukor där inte. Det ska vara snorsträngen under Affes näsa då, men den lär ju finnas kvar till maj... En liten prommis hann vi med också.
Tack för att ni kom och roade oss :-D

Nu ska jag ladda för kvällsjobb, ska bli skoj faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack själva,gott med fika och lite surr. Och småttingarna kunde ju roa sig själva en stund iaf...

2011-02-01 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0