Love You!!

Ibland (eller rätt ofta) säger jag Love You till min älskade son...
Imorse så säger han... Mamma... La Jo
Mitt hjärta smälter och han har sagt det om och om igen.
Gör inte så mycket att han i själva verket säkert inte fattar vad det betyder riktigt, huvudsaken är jag jag inbillar mig att han gör det ;)

Idag ska vi styra bilen mot IKEA, där lite nödvändiga inköp ska göras plus att en lunch med lillasyster skall intagas!

Har otroligt svårt att komma på födelsedagspresenter till Alfred som faktiskt fyller TVÅ år snart. Förslag mottges mycket tacksamt :)
En snabbkurs i hur man tar emot motgångar skulle nog passa för just nu har han världens utbrott pga att det ligger en leksak på golvet där han tänkte köra sin motorcykel. Givetvis är det inte jag som lagt dit den ;)


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Jag förstår att du smälter, vem gör inte de? Jag är så stolt över att jag har lärt elwin att göra slängpussar..:)



Jag tror affe vill ha en stor traktor som kan kan köra ute med eller en cykel..:)



Elwin har oxå kommit in i det där med ilska om nått är i vägen.. Förstår inte men han blir as arg och grinar och stampar fötterna..

Önskar dig en trevlig dag på Ikea..:)

2011-02-02 @ 09:16:38
URL: http://blogg.mama.nu/jagochdu/
Postat av: Titti

Ni vill bara ha saker som låter va??

2011-02-02 @ 15:49:08
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: madde

det är så hätligt när dom orden kommer=)

2011-02-02 @ 18:40:12
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: ErikaÖ

coolt!

2011-02-02 @ 18:57:13
Postat av: ErikaÖ

coolt!

2011-02-02 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0