Jobb och kalas

Gårdagens nedstämda och deprimerade Therese är borta.
Jobbet gick bättre idag, kändes inte alls lika tungt.... Skolan känns också lättare. Fick lite hjälp och en spark i arslet av syster så försvann den deppen :)
Det finns även en annan sak som jag tyckt varit jobbigt men som jag idag tog tag i.
Bitar faller på plats :-)

Käkade pulvermos och varmkorv till middag idag, mycket lyxigt och kulinariskt ;) Enkelt och gott skulle man också kunna sammanfatta det hela :)

Kalas har vi hunnit med, Mogge som fyllde 31 igår firades idag.
Mogge fick en start på en ny köksserie av små portionsugnsformar av oss.
Han är en duktig kock och jag tänkte att vi säkert blir bjudna på tapas nu snart ;) En tapasbok fick han också!

Jag skulle själv gärna vilja vara ägare till denna serie som har ett underbart utbud...
Le Creuset är märket!

Le Creuset Minigryta 0,25l 10 cm i stengods VulkanLe Creuset Ramekiner 2st 0,25l VulkanLe Creuset Hjärtramekin med lock 0,25 l Röd


Nu ska jag kolla in Halv åtta hos mig inann jag kryper ner i sängen, mår inge vidare...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Å den är ju härlig den där serien!



Hoppas du mår bättre i morgon vännen=O)!



Molly hälsar till Affe; Puss & Kram!



Krya på dig!



Kramar

2011-02-07 @ 22:06:09
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Maria Ö

Tack för att ni kom igår =). Mogge sa faktiskt att vi ska bjuda er på tapas nån kväll när han är hemma =)).

2011-02-08 @ 11:51:39
Postat av: ErikaÖ

Glöm inte att jag vill ha tapas när jag kommer - om jag kommer!

2011-02-08 @ 13:56:03
Postat av: Madde

Skoj tänk att det är precis sånna skålar man kan vinna hos mig=)

2011-02-10 @ 12:15:51
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0