Barnmorskebesök!

Har sovit som en stock inatt, mycket skönt!!

Ska snart åka med junior till min syster, själv ska jag åka in till barnmorskan.
Lär väl vara ett sedvanligt besök med blodprover och en uppstigning på vågen.
Känner själv att mina järnvärden inte är som de ska, har ständigt huvudvärk och är extremt trött. Började äta niferex men kräktes av dom så därför har jag försökt hålla mig till att få i mig järn den naturliga vägen men det är säkerligen inte tillräckligt!



Nu MÅSTE jag åka!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Nifrex är bra men biverkar. Testa blutsaft!

2011-02-04 @ 11:13:36
Postat av: Sanna

Tror Affe liten kommer ha det super hos moster MiaPia o kusinerna...



Håller tummen på att järnvärdet ditt vänder.. Är inge kul å må som du gjort stackare... Som tur är e de inte så långt kvar för en annan;)

2011-02-04 @ 14:38:51
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0