Åsså lite klagan ;)

Jag gillar vintern, har gjort det hittills trots att det varit den mörka och rätt tråkiga delen av vintern.
Det är normalt sett nu som solen ska stråla och man ska vilja borra ner häcken i en snödriva med en stor kopp kaffe i handen. Men tyvärr så är temperaturen inte på en mänsklig nivå... Imorse hade vi -28.
Ingen normal unge (eller vuxen) kan vara ute i denna jäkla kyla utan att få frostskador...
Är nästan glad över att skoterjäveln står kraschad på en verkstad!

Annars har jag haft en bra dag på jobbet, ovanligt bra. Och två i rad... Vad händer??
Lönesamtal har jag haft också, nu är jag en rik flikka =)


Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Jag älskar också vintern (alla årstider nu för tiden) men nu räcker det och jag har ändå inte så jävla kallt som du har.

Grattis till löneökningen ;)

2011-02-25 @ 07:52:01
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag gillar också vintern. Men det hade ju vart perfekt om det kunde ligga runt 3-5minus! Och strålande sol! =)

2011-02-25 @ 09:08:21
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0