Hejsan hoppsan :)

Vi har haft en fantastisk jul med massor av fina klappar till barnen.
Jag hade också varit snäller för jag fick minsann en ny telefon av tomten ♥

Lite skönt att den är över tycker jag nog, maten står i kylen och ser allmänt tråkig ut. Inge kul att äta rester i all evighet... Dags att kasta, rensa och handla hem nytt!

Är som sagt rätt värdelös på det här med bloggandet nu, hittar inte riktigt tiden eller inspirationen. Lite trist, för jag har ju ändå min blogg som en form av dagbok där jag kan se tillbaka på mina dagar. Måste alltså skärpa till mig!!

Idag har jag hämtat ut en ny ersättning till Ebban på sjukhuset, hon fick reaktioner på den första mjölkfria vi fick utskrivet. Denna är baserad på vassle och det verkar funka bättre än kasein. Efter denna tid så kan jag läsa till dietist utan större problem, börjar kunna mina proteiner nu ;)

Nu ska jag inta hänga mera här, någon/några kallar på min uppmärksamhet.

Hoppas att alla haft en underbar jul!

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Miss U

2011-12-27 @ 21:59:36
Postat av: Therese

Detsamma Erika <3

2011-12-27 @ 22:48:25
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Härligt att ni haft det gott :) Vi hade åxå trevligt,men på nåt sätt är det skönt det är slut på jul liksom. Kan bli för mkt av det goda!

2011-12-28 @ 07:42:45
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Nikita

Ja skärpning Therese :) de är faktiskt riktigt roligt att gå tillbaka å läsa sin egen blogg de gör ja rätt ofta.



Snart är veckan slut å vi har inte setts

Men vi satsar på början av

Nästa vecka kanske??

Hoppas strömavbrott å orkaner är

Över då :-) kram

2011-12-28 @ 09:35:46
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: lis

tänk på att du kan be dietisten att lägga ordern till distansapoteket så slipper du gå o hämta själv och istället få det hemskickat. =)

2012-01-01 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0