2:a advent!

Idag är det andra advent och snön lyser med sin frånvaro. De små flingor som kom förut idag räknas inte, för de försvann när de nuddade marken :(

Idag har vi bara varit hemma. Röjt lite sly så att vi kan åka skoter utan att få 32 kg snö innanför nackkragen på jackan, tvättat 4 maskiner kräktvätt, lagat goda fetaostfyllda älgfärsbiffar, badat barn, och bara varit... Skönt!!

Igår hade vi desto mera för oss.
Vi drog ner till Hälsingland på förmiddagen, hälsade på min pappa. Tog en sväng till tomten och lämnade in önskelistan, tog en sväng till farmor där vi fylldes med mat. Man har en tendens att rulla ifrån min farmor :)



Finaste önskelistan hade iallafall Tilde, hon önskade mat till alla barn som inte har några pengar. En alldeles fantastisk önskan tycker jag!



Jag önskade mig SNÖ!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Den där tomten brukade man kunna se på Komvux i Bergsjö då man gick där. hihi...

2011-12-04 @ 21:21:57
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Maria östberg

Min lilla tjej är en klok och fin tjej!!

2011-12-05 @ 09:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0