Vissa dagar!

En riktigt skitmorgon!! Först en unge som var smått rabiat (läs fullständigt hysterisk) när jag lämnade på dagis imorse, sen en kundvagn med ett trasigt hjul medans jag storhandlade mat. Vagnjäveln gick bara att köra åt vänster!
Ja det behövs inte mycket för att reta upp mig idag...

Fördelar med detta då?
Jag lämnade sonen och åkte, hade inget dåligt samvete. Vet att han har det så himla kul där bara han går in. Han testar mig till max och om jag sitter kvar och drar ut på processen så blir det bara värre!
Kundvagnen och all ilska framkallade onda sammandragningar, vilket jag uppskattar nu när jag vill vara klar med denna graviditet :)

Nu tänkte jag gå ut och plocka körsbär från trädet och koka saft, sjukt husligt och inte alls likt mig...
Har tagit fram en massa köttben också som jag tänkte koka fond på, återstår att se om jag gör det eller om jag använder mig av färdig fond till dagens älggryta!
Negerbollar har jag bakat också!!

Först av allt ska jag äta lunch, hungrig som en varg!!





Update:
Fonden sket jag i, slängde benen och använde mig av köpefond. Gick gör-bra!!
Saften skiter jag också i, tycker ju inte ens om körsbär. Jag väntar in att päronen ska mogna istället :)
Ska nu åka och hämta hem en son som blir superduperglad när mamma kommer ♥

Kommentarer
Postat av: Titti

När serveras maten?? Lät gott det där...

2011-08-10 @ 12:03:53
URL: http://baldursbarn.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahah ja vissa dagar alltså!

2011-08-10 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0