Torsdag :)

Haft en mycket härlig dag :)

Lämnade sonen på dagis och for sen in till stan för att möta upp en klasskompis. Vi tog en god macka med Latte på Barista innan vi småstrosade lite på stan. Ett par bb/mjukis-byxor kom jag hem med :)
Hämtade hem lillälsklingen och nu har vi haft kaffebesök av farbror Mats & Kalle Kula. Kvällen består av typ ingenting, ska ev baka lite bullar och fylla upp frysen med. En tvätthög har vuxit fram också, skulle göra vad som helst för att slippa hålla på med skiten. En som hjälpte mig med hushållssysslorna skulle jag gärna betala för om jag bara hade råd.

Imorrn ska jag besöka barnmorskan igen, blivande moster Maria hänger med och lyssnar lite. Sen lär vi ta en sväng på stan. Alfred behöver nya gympaskor. Kollade på skopunkten idag men pappan ifråga sa ifrån och ville ha "riktiga" från sportaffär... Jag lyder och köper ett par svarta adidas åt honom :) Och jag vet själv att det är bättre att handla riktigt på en gång. Oftast är inte billiga skor sköna att gå i heller!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Snygga skor på bilden. Albin har också oftast "riktiga" sportskor då passformen på dem brukar va toppen!

2011-08-11 @ 18:26:45
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Måste vara bra betalt på FK eftersom du shoppar så...

2011-08-11 @ 19:59:20
Postat av: Therese Östberg

ja visst var de snygga Nikita!!

Erika, ja du ska bara veta... Testa du med vettja (PS. byxorna idag kostade 149 kr sen halva priset på det)!

2011-08-11 @ 20:40:06
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie G

Hej Therese!

Nu var det lääänge sen jag var in här, har totalt kommit bort från blogg-läsandet :/

Vilken fin design du har nu.



Kram

2011-08-12 @ 09:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0