två bilar...

Två grymt skitiga bilar är numera två rena bilar. Nu snackar vi invändigt, utsidan klarar inte jag med magen, räckvidden är för kort :)

Har fått massor gjort idag!
Sålt en del mammakläder till en behövande tjej som är i väntans tider.
Bilarna är storstädade, bilstolar på plats!
Grillkött är framtaget till kvällen och nu ska jag åka förbi mataffären innan jag hämtar hem Affemannen!

Familjemyskväll står på schemat, inget som sambon känner till men han har inte mycket att säga till om längre. Allt är på mina villkor, hoho. Näärå, men just ikväll har han iaf noll talan!
Jag tänker ju ställa upp och åka på Sättna i helgen och kolla på dragracing, det är inte direkt mitt största intresse men jag följer glatt med i hopp om att vibrationerna från gasande bilar ska få liten att vilja komma ut!

Selånger Marknad är bojkottad för vår del.
Jag kommer bli trött i benen, få sammandragningar, klaga högt och ljudligt likt en barnrumpa. Abbe tycker det är krimskrams överallt och försöker gena sig igenom hela marknaden vilket resulterar i att jag blir grinigare än vad jag redan är, Affe skriker vid nån karusell för att mamma inte tycker att vi ska lägga tusenlappar på karusellåkandet ;) Så nej tack, detta år hoppar vi över marknaden ;)

Nä, nu har jag inte mer tid över för er!!

Happy friday allihopa ♥



Älskar älskar älskar


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk nu är det inte många dagar kvar :) Jag vaknar varje morgon och hoppas att kanske idag, men inte da :)



Hoppas ni får en toppenbra helg!

Kram

2011-08-19 @ 23:29:38
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Fia

Tänkte bara passa på att önska er lycka till inför förlossningen! Mysigt, snart har ni den lilla i famnen att snusa på!!:-)

2011-08-20 @ 07:41:04
URL: http://fialiljas.wordpress.com
Postat av: Sussilusen

Mmmmm vad gôtt det ser ut

2011-08-20 @ 19:17:35
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0