T-shirt förrådet är påfyllt

Imorse när jag skulle klä sonen för dagis insåg jag snabbt att ngt hänt med pojken under sommaren. Hans långärmade t-shirts var ca 7 cm för kort i ärmarna och lite av midjekortmodell. Not so nice!!

Direkt efter att jag lämnat av han på dagis så drog jag iväg och fyllde förrådet med nytt från Birsta City. Hann även med en sväng på Pirum Parum, men där var det minsann tomt på hyllorna... Får nog besöka på nytt om någon vecka då alla höstnyheter inte kommit ännu!

Har hunnit med lite andra ärenden också, en rätt effektiv dag!
Alfred blev givietvis glad över att hämtas från dagis idag, men trots att det var en ledsen kille som lämnades imorse så hade han haft en toppenbra dag. Han ska få gå varje dag denna vecka faktiskt, men lite kortare dagar.
Jag ska ta hand om mig själv, vila, uträtta ärenden som Alfred tycker är skittråkigt, promenera, baka, städa, boa... Ja ni, listan kan göras lång!

Visst känns det att hösten är här idag... Märklig känsla men samtidigt lite skönt tycker jag. Dags att fixa lite mysbelysning och ljus till kvällarna nu. Är så himla mycket jag vill handla nytt, men min godman (han är även min sambo) säger visst att vi inte har råd med allt just nu så jag får väl vänta då ;) Men inte slutar jag drömma och tjata för det :-)

Nu ska jag och lillen ge oss upp till förrådet och se om vi kan få ner spjälsängen. Det är väl dags att ta fram den....

Dagens middag är Lunchkorv med senapssås och kokt potatis, längesen vi åt det. Gott värre :)

Kommentarer
Postat av: Nikita

Samma sak med min son, de få tröjor han har är för små. Du gör helt rätt i att ta hand om dej själv :) kram

2011-08-08 @ 18:26:29
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0