smoothie!

Har egentligen en hel del jag vill ha gjort idag.
Tvätten bl.a....
Men min kropp säger ifrån. Det är stora vilodagen idag.
Är så vansinnigt trött, obeskrivlig känsla. Samma som när jag var nygravid och höll på att somna bakom ratten på väg till skolan en morgon (efter typ 9 timmars oavbruten sömn).
Skulle egntligen på ett möte på jobbet idag också, men det ställde jag in. Kände mig inte direkt berörd av ämnet iallafalll, vilket jag är mycket mycket glad över!

Så dagen idag blir sängen/soffan, en bok, ljudlöst på mobilen & lite facebook. Önskar verkligen att det fanns utkörning på en smoothie, en riktig vitaminbomb. Men istället får jag väl ta det som finns tillgängligt i kylen = tråkmat helt enkelt!

Jisses vilken uppiggande inlägg, förstår om detta skänker er glädje ;


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är nära nu... :D //Lisa

2011-08-17 @ 10:49:53
Postat av: Sofi

Men ring grannen då, jag fixar väl en smarrig smoothie till dig!(eller bakar nåt annat smarrigt)

2011-08-17 @ 23:25:08
Postat av: loppan

Kanske det är nånting på gång då, om d känns så där? Kroppen brukar ju meddela på nåt sätt lite innan.

Vila o ha d skönt, snart blir d ju annat :-)

kram

2011-08-18 @ 09:28:08
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0