Sista dagen...

...med sambon hemma :-(
Nu återgår han till jobb och jag lär väl få återgå till min vardag!
På måndag får Affe börja lite smått på dagis igen, så att han är "inskolad" när bebisen kommer. Han ska ju få gå 15h/veckan även fast jag är hemma!

Denna sista dagen njöt vi av på stranden. Vi har solat och badat och myst! Nu ikväll kommer syster med familj på grillmiddag. Vi ska sno ihop hamburgare, barnen gillar inte det så där serveras det blodpudding istället :-)

Har som sagt ingen större blogglust, så inläggen blir korta och tråkiga. Men märkligt nog så blir det bara fler läsare?!

Jaja, nu har jag inget mer att dela med mig av...

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: lis

folk börjar ju bli nyfikna nu när det börjar närma sig. =) <3

2011-08-03 @ 18:38:09
Postat av: Anna S

Ja nu är det slut på semester tider :) Är Abbes finger bra nu? Har du tid för en dejt på måndag?

2011-08-03 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0