Nej...

...jag föder inga barn idag heller.

Igår fick jag säkert tjugo samtal med frågan om jag föder barn.
Men icke sa nicke!!

Har idag spenderat hela förmiddagen på Himlabadet tillsammans med Maria, Sofi + barn.
Kul kul, tyckte alla uom Alfred. Han vart blöt och ville åka hem.
Konstigt att man blir blöt på ett badhus?
Emellanåt gillade han det skarpt så det var inte bara blä :)
Men jag ska erkänna att detta var nästan en aktivitet som kräver mer av mig än jag egentligen orkade med. Och då ska ni veta att Moster Maria och jag bytte barn. Tilde gillade nämligen att ligga i den varma bubbelpoolen (precis som mig) medans Affe aktiverade moster i rutschkanan ;)

Nu ligger Alfred i sin puff under en filt och tittar på Nicke Nyfiken och jag ligger i soffan med datorn, här lär vi ligga tills pappa kommer hem från jobbet idag!




Tack för idag mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gjorde så gott jag kunde för att avlasta dig <3!! // lillasyster

2011-08-25 @ 15:39:53
Postat av: Titti

Klokt av dig ;) Tur ni kunde byta barn får jag säga! Kram på dig!

2011-08-25 @ 17:54:52
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Stolt mamma till två

När jag var höggravid var vi på Busfabriken då fick Alvins moster också jobbet att springa efter honom och bara någon dag efter kom bebisen. Din kanske också kommer snart? Eller hur känns det?



Trevlig helg!

2011-08-26 @ 06:08:26
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag skulle ha vart med jag åsså, för den där varma bubbelpoolen skulle jag åsså vilja sitta i :)

2011-08-26 @ 07:30:53
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0