Marknadsbesök

Idag har vi besökt Stöde marknad, en marknad som bara krymper med åren.
Men vi fortsätter att gå, mest för att gynna bygden och sen får man ju köpa med sig lite korv hem också ;)

Karuseller fanns såklart, till Affes stora glädje!
Han fick åka alla han kan åka. Pappan och jag fick också en varsin åktur :)





Därefter tog vi oss en tur till farmor och hälsade på. Där serverades både fika och middag + att jag hann med en tupplur på 1½ timme på hennes soffa :-)

En lagom lördag :)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Visst är det underbart att bli serverad middag!!

2011-08-07 @ 09:33:15
Postat av: Therese

Mycket skönt, vi tar en repris på det idag igen :)

2011-08-07 @ 09:44:47
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för att se vilket bra budskap jag vill sprida)

2011-08-07 @ 10:16:00
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud vad kul ;D

2011-08-07 @ 10:18:43
URL: http://mynnie.blogg.se/
Postat av: Anita

Meeeen, jag ser du fått med lilla Emma på sista karusellkortet :D Hoppas ni hade trevligt :)

2011-08-09 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0