Här blir inga...

...barn gjorda!
Eller gjord är den ju redan ;)

Haft en mysdag med mitt stora hjärta, han är storkille nu säger han.
Äldst på sin dagisavdelning, men säkert tjurigast också ;)

Vår lediga dag spenderades en stund på fm hos min syster, där vi blev serverade lunch. Eftermiddagen tillbringade vi hemma i vår ensamhet. Eftersom han slutat sova lunch när jag är hemma så la vi oss i sängen och kollade på barntv i en timme. Det är ju alltid lite vila och avkoppling. Sen har väl som vanligt studsmattan och gungorna hägrat!

Och för alla som ringer och undrar....
Nix, inget barn som visat några tecken på att vilja komma ut.
Den som väntar på något gott ;)

Börjar helt ärligt känna lite rädsla inför förlossningen, detta är för lång tid för mig att vara gravid. Har aldrig hunnit oroa mig tidigare, det har gått för fort ;)

Nu ska jag sluta nojja mig och genast gå och lägga mig, här föds ändå inga barn :)

Kommentarer
Postat av: Titti

Det kommer att gå jättebra ska du se!! Lääängtar!!

2011-08-19 @ 06:01:06
URL: http://baldursbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0