Förälskad

Kan man vara förälskad i ett porslin?
Jag är det iallafall. Keramikserien heter Gerbera och jag fann den på Rummet i Sundsvall.
Tyvärr kostar den en hel del, typ jättemycket ;)
Men den är ju så gudomligt fin. Finns i många härliga färger!

Gerbera keramik
Prisex för stora gratängformen här är 445 kronor...

MEN.... Igår när jag satt och kikade på FB så såg jag att en superfin butik la ut lite höstnytt och då hittade jag något som passar min plånbok :)



Prisexempel på "samma" ugnsform här är 175 kronor, en viss skillnad :)
Dom är inte djupa (skiljer 2 cm) men det kan jag ta!

Tror minsann att det är dags för en liten beställning för att pigga upp dukningen av höstens alla smarriga gratänger!!

Gör ett besök hos HJÄRTATS RUM du med och botanisera bland nya frächa produkter :) 

Maxkostnad för frakt är 59 kronor, vid skrymmande tillkommer 50 kr.
Vid köp över 500 kr bjuder Hjärtats rum på frakten!






Kommentarer
Postat av: Lotta

åhh! så fin! jag har fastnat för kosta bodas mineserie..tur man kan önska sig när man fyller år!

2011-08-18 @ 15:09:06
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Maria Östberg

Första tanken var - Håll Abbe borta från grantängformarna. Andra var - skitfina!!!! Ska kolla in sidan snart =)

2011-08-18 @ 21:48:53
URL: http://www.fotoamatorens.blogspot.com
Postat av: Therese Östberg

Abbe rör aldrig mer en gratängform jag vill ha kvar, de andra får han gärna ta för då får jag shoppa nytt ;)

2011-08-18 @ 21:51:33
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Tips!

Therese, jag köpte Gerbera formar i födelsedagspresent till svärmor förra året och upptäckte att Almamia hade dem också men för billigare än andra, och det var äkta Gerbera!

2011-08-18 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0