Att sälja och köpa begagnat

Detta har jag handlat!!!


Mumin babygym


Röd Kaxs extraoverall


Skiphop skötväska


Kuoma vinterskor, helt oslagbara enl. mig!!


Carena easy sulky till Affe


Detta har jag sålt, trappgrindar och mammakläder




Totalt har jag handlat för 400 kronor, och då är allt superfräscht!!

Att sälja sånt man inte längre använder är ju så himla smart.
Tycker att tradera är lite bökigt att sälja på, blocket lockar mest köpare på mer rejäla saker.
Så att jag har hittat alla köp och säljsajter på fejjan är ju klockrent!!


Kommentarer
Postat av: karro

det babygymmet hade vi till Neo med, tänk bara på att det är tunt i botten så om du får ett ryggbarn till så är risken stor för en platt skalle. kudde är att rekommendera! annars älskade Neo muminfigurerna :)

2011-08-30 @ 20:02:06
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Erika Östberg

Jaså en röd overall till Affe? Haha I got you!!

2011-08-31 @ 08:48:45
Postat av: Therese Östberg

Ja Erika, den är i stl 98 så den är knappast till en bebis :) Dessutom så gillar jag rött på pojkar!!

Bebis behöver nog ingen riktig vinteroverall då h*n mest ska ligga nerbäddad i en barnvagn :)

2011-08-31 @ 10:08:17
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: karro

förresten, vad hade du för storlek på affes reimaoverall? jag hade ju gissat på en 92 till Neo, men kvinnan på wilma&morris tippade på 86... känns så litet när han har 92 i (tröjor)kläder. men det är kanske jätteskillnad på overaller och vanliga kläder?

2011-08-31 @ 22:22:11
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0