Uttråkad

Jag är grymt uttråkad ikväll...
Brukar ta en lång dusch när jag är det, men det behövs liksom inte ikväll tyvärr.
Mest bara skit på tv´n också.
Pluras kök är det just nu och det gillar jag iofs :)
Kan frossa i matlagningsprogram dygnet runt, får aldrig nog!

Jag brukar även tandtråda när jag är uttråkad.
Kan det vara skadligt att hålla på med tandtråd för länge måntro??
Men inte ens det tog jag tag i ikväll...

Tja, alla kvällar kan inte vara kul =)

Imorrn har jag en roligare dag framför mig.
Dejt med tre schyssta babes (Nikita, Ulrika, Sanna + barn) ♥
Men vi har även ett besök på BVC inplanerat, lilleman måste dit och kolla upp nåt!

Bloggar gör jag, fast jag inte har nåt att skriva om.
Dom inläggen brukar ha en tendens att bli innehållsrika, eller?

Behöver en syskonvagn...
Bättre begagnad eller en ny till ett sjukt bra pris :)
Jakten fortsätter...



Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Det är bra att ha tråkigt ibland för då vet man ju när man har kul!

2011-04-27 @ 08:20:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0