Rehab!

Har sjukskrivit mig i en vecka.
Att kratta frenetiskt som jag gjorde igår hjälpte inte till att bli bättre.
Måttligt ska det tydligen vara...
Mycket pengar som går förlorade när man skulle jobba påsk :(

Så idag har vi softat. Åkte till Ljungan på förmiddagen där pappsen var och fiskade.
Affe sprang och lekte med kusin Dennis, jag åt korv och njöt av solen. Sen hem för att lägga sig i en solstol. Ja man kan nog säga att jag rehabiliterar min kropp idag. Har t.o.m gjort gympaprogrammet som jag fick av sjukgymnasten, men önskar att jag hade en yogamatta att göra det på. Får ont i knäna. Det blir väl nästa inköp kanske ;)

Kvällen kött ligger i marinad, likaså champinjoner, paprikan, halloumin och majsen :)

Altanen skall skuras och inoljas sen kommer möblerna fram :-D

Tjingeling och hoppas att ni alla njuter av den underbara vårsolen som fullkomligt steker idag ♥

Kommentarer
Postat av: Titti

Ta en kudde under knäna så länge.Kanske funkar?

2011-04-22 @ 19:25:20
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0