Påskpysslat

Skall åka och jobba natten snart, känns sådär...
Jag har så ont i ryggen att jag t.o.m har gråtit en skvätt :(
Måtte jag ha snälla och förstående vårdtagare inatt. Nu vet jag att jag inte har det så det var väl ett jäkla önsketänkande...

Nu testar jag att jobba inatt, går det inte ringer jag VC imorrn och ber om att få träffa en doktor. Vem tackar mig för att jag fortsätter arbeta trots foglossning? Ingen, garanterat INGEN!

Usch vilket klagoinlägg....

Annars är det bra, farmodern är här och roar barnbarnet.
De har målat ägg och påskpysslat. Oerhört uppskattat av liten som stor ♥




Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu är det du som lyssnar på kroppens signaler min vän... Vet precis hur du känner o som du säger, ingen som tackar dig... Det är faktiskt skillnad på foglossning o foglossning.. Gör du ingenting åt det nu så kan de sluta riktigt illa... Tro mig, jag vet!



Hoppas vi kan ses nåt nästa vecka.. Kram <3

2011-04-19 @ 19:21:03
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Titti

Ingen tackar dig för att du jobbar på som vanligt. Ta den tid DU behöver till vila. Gubben din får ju vackert hjälpa till!Foglossning är skitjobbigt,som att gå av på hälften tyckte jag det kändes som,fast det fattar inte karlarna. Skulle män föda barn,skulle alla ha ett barn eller inget!

2011-04-20 @ 06:07:29
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Erikaö

Håller fullständigt med föregående talare - sjukskriv dig!

2011-04-20 @ 10:58:55
Postat av: Fia

Usch vad jobbigt för dig! Har du möjlighet att söka havandeskapspenning eller är det sjukskrivning som gäller för dig?



Hoppas att ni får en mysig påsk!

2011-04-21 @ 08:44:24
URL: http://fialiljas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0