Njut livet ♥

Trots att jag är sjukskriven så njuter jag som aldrig förr av dagarna.
Innebär ju inte att jag inte har ont, men det är betydligt bättre när jag vilar och tar det lugnt.
För även om det händer massor hemma så tar jag det lugnt, jag har bara utvecklats till en suverän arbetsledare ;)

Taket sitter på altanen, golvet är tvättat och oljat, idag kommer möblerna fram!

Igår var det bikiniväder, jag pressade en stund på altanen. Overkligt skönt!

På kvällen hade vi supermysigt middagsbesök av mamma, Gunnar och Marcus ♥ 
Alfred älskar detta väder, inte en gång att han frågar efter tv och film, bara det är en stor vinst :)
Ni förstår, ingen tv/film ingen napp :)

Affe springer och leker massor för sig själv vilket är rätt ovanligt.
Han poar på i lekstugan, hoppar lite studsmatta, åker rutchkana och det märks att han älskar detta lika mycket som mamma o pappa :)

Idag står det grillning på menyn igen, denna gång med bästa Petra o Joel, kul för Affe att få leka med kompis Samuel också!

Nä, nu ska jag ta och njuta vidare!

See You!




Kommentarer
Postat av: Nikita

Det är underbart med detta väder, man tror knappt att det är sant =)

härligt att du blivit en suverän arbetsledare, haha den var bra =)



Va fint du fått på bloggen också!!!



ps. sanna å ulrika kunde också den 5:e maj

så boka in det på riktgit nu =) så hoppas vi på finväder då me!!

2011-04-24 @ 10:35:34
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack Nikita :)

Ja, jag har alltid varit en bra arbetsledare men det är liksom lite extra bra nu =)

Kanon med den 5 maj!!

2011-04-24 @ 12:25:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: petra

visst e det looovley med detta väder :) tack för god mat å trevligt sällskap!

2011-04-24 @ 22:08:39
Postat av: ErikaÖ

Fin mage. Bra att nån är arbetsledare anars blir inget gjort.

2011-04-27 @ 08:21:49
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0