Buzzador



Jag ska testa tandkräm, kul.
Passar mig som blivit så sjukt nogrann med mina tänder =)



Nu söker Buzzador småbarnsföräldrar och Gravida!

Just bebis- och småbarnsföräldrar är alltid en eftertraktad målgrupp - dels för att vi har många kunder inom just barnsegmentet, och dels för att bebisar tenderar att sluta vara bebisar efter ett (alldeles för kort) tag och vi därför behöver ständig "påfyllning". 

  • Föräldrar med småbarn födda 1 januari 2010 eller senare

Ju fler vi är inom målgruppen desto fler, större och roligare kampanjer för småknoddar kan vi ta oss an!

Är du just den personen som skulle tycka det vore roligt att vara en Buzzador, och få chansen att pröva spännande produkter och tjänster, och diskutera dessa med sina vänner?

Bli då en Buzzador!

Använd denna länk för att skapa ditt medlemsskap:
http://www.buzzador.com?refstr=tezzie


Kommentarer
Postat av: Anna S

Den där tandkrämen kör vi alltid med. Den är bäst!! :)

2011-04-26 @ 13:20:22
Postat av: karro

tandborsten är sueprbra! jag fick mitt paket förra veckan :)

2011-04-26 @ 14:31:57
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: dessi

ok ska väl kanske prova då :)

2011-04-28 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0