Uppochnervända måndagslistan

Idag gör jag ingen positiv måndagslista.
Retar upp mig på massor av saker idag....
Är helt enkelt skittrött och behöver energi, i massor helst!


♦ Nya telefonen har levt ett eget liv idag, dvs inte funkat alls.
♦ Är less på att blogspot inte kan komma ihåg inloggningsuppgifter till låsta bloggar, trots att jag klickar i "kom ihåg mig"-knappen varje gång!
♦ Vår frys är så förbannat liten att jag inte kan storhandla hem frysvaror. Svindyrt att handla var å varannan dag....
♦ Mitt hår lever ett eget liv och är för dagen skitfult!
♦ Går inte ner i vikt trots världens tråkigaste pulverdiet!
♦ Affe är gnällig idag (tänder och sömnbsrist)
♦ Fick årets SÄMSTA service på Handelshuset outlet häromdagen, aldrig varit med om liknande faktiskt.



MEN.....
Idag måndag är jag glad för att

♦ Jag ska få gå till Sara och fixa mina naglar ikväll
♦ Jag har fått sjukt fina vinterkläder till oss
♦ Jag har ett jobb jag trivs mkt bra på
♦ Jag är galet förälskad i min sambo
♦ Jag har världens vackraste och bästa son ♥
♦ Ska på årets fest på lördag :-)
♦ Vi har tak över huvudet och min familj är frisk!


MEN.....
Efterlyser ändå följande:


Liten frys att ställa i förrådet samt en god natts sömn ;)


Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Här kommer en stor skopa ENERGI..... Kände du? :)

2010-10-04 @ 21:30:21
Postat av: Therese

TACK :-D

2010-10-04 @ 21:38:26
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: dessi

Jag tror att Affe vill sova över hos sina kusiner jag ;)han har det bra och du får sova..

2010-10-04 @ 22:22:07
Postat av: Mia Högdahl

Vi hade himla tur! Fick en frys av svärmor!

Precis i samma veva fick vi köpa 10kg färs av en bonde här på byn som tvingats nödslakta.

OCh sen 55kg griskött. Så i höst har det där med tur vart min grej tror jag. :-D

Hoppas du får den snart också.

Och dåligt bemötande skadar så mycket!

Det är knappt man vill sätta sin fot på en sånt ställe igen.

2010-10-04 @ 22:28:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anita

Det kanske är DU som får ge MIG tips om hur man får dom sova i egen säng..säg till när du lyckats för det har inte jag gjort...Sen sova..första gången jag sov en HEL natt sen jag fått Josefin var hon 7 och Johannes 4. När hon lixom började sova om nätterna kom syskonet....

2010-10-05 @ 08:34:04
Postat av: Frun

På lördag blir det åka av.... :)

2010-10-05 @ 08:51:16
Postat av: Sussilusen

Det är så skönt att se att du även kommer ihåg det positiva med din skitmåndag. Kram på dig

2010-10-05 @ 18:49:17
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0