Traderafynd

Oj vad jag bloggar dåligt... Förlåt =)

Har idag suttit i skolbänken mellan 8-16.30. Tröttsamt kan jag lova!
Även om vi faktiskt hade mycket grupparbeten och diskussioner, undra om jag skulle orka plugga på riktigt?!
Men det är samtidigt kul, mest kul att träffa en massa kommunanställda och byta erfarenheter med varandra. Vi pratade en hel del om tystnadsplikten och facebook.
Jag har en "vän" på facebook som arbetar som personlig assistent och jag vet allt vad hon gör på jobbet, det kan man följa på FB. Jag blir arg varje gång jag läser det men har aldrig kommenterat det. Tror jag ska göra det nästa gång!

Har budat hem en reima-overall till Affe på tradera ikväll, vill ha en extra overall!
Ibland är tradera bra att ha ;)




Kommentarer
Postat av: madde

duktig du är!!!stort grattis oxå till Lucas och farfar på deras gemensamma dag!!

men urs med din "vän"som skriver så utförligt om jobbet:(kan man inte anmäla det?



Kram

2010-10-18 @ 21:25:47
URL: http://www.busprinsen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Grattis Lucas!! Vi saknar dig!!

Usch vad dåligt...Ja säg nåt...

2010-10-19 @ 06:13:25
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: dessi

Ja jag hörde att du träffat en av mina "duktiga"arb kamrater hihi jag kan säga att din känsla var helt rätt ;)

2010-10-19 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0