Tända ljus!

Ja det har jag här hemma nu =)

Har haft en superhärlig förmiddag på öppna, med några av Matfors bästa mammor ♥
På eftermiddagen lämnade jag Affe sovandes på dagis för att själv åka och jobba :)

Ikväll avslutas tävlingen så pass på att vara med, du kan vinna ett valfritt Snoozy-plagg. Det är ju hur bra som helst! Bästa kläderna törs jag nästan säga att det är :)
Länk till tävlingen finns till vänster i min meny =)

Nu ska jag ta en dusch sen kanske tom slå till på en kopp te, det var längesedan :) Te är bara gott på hösten och vintern. Te & skorpor med smör och ost *mumma* Oh herregud, nu vart ja hungrig... Tyvärr så är det inte överfullt i kyl o skafferi, inte av nå goda saker iaf. Måste storhandla, men denna vecka är det kört. Har så sjukt mycket inbokat!

God natt på er alla!


Tack för all feedback om mitt hår :)

Kommentarer
Postat av: Nikita

men fy therese nu blir jag tvungen att gå ner och göra te med smörgåsrån+ost (i brist på skorpor)

ja som typ aldrig dricker te.. lät så gott då du skrev..

2010-10-12 @ 21:41:42
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0