Pyssel

Regn och rusk ute. Det gillar jag idag :)
Jag har nämligen fått hem lite att pyssla med så jag känner ingen längtan ut..

Gardintyg från Ellos och zinklister till en kökshylla

Ikväll ska jag försöka sy ihop nåt till köket :)

Haft mysigt besök av Sofi o Kerstin, så Affemannen har fått leka av sig lite ändå.
Pappan i huset är på ngn annan ort på kurs, så ikväll är vi solo igen.
Ska unna mig en stoooor räkmacka till middag :)
Alfred får mumsa i sig blodpudding från gårdagen, han klagar nog inte över det ;)

 
Tyger jag köpt :)


Och här ser ni zinklisten :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack själva för playdaten idag + den goda kakan.

Tygen ser verkligen "kök" ut, tror det blir superbra!

2010-10-07 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0