Buzzador

Vi är ju med i buzzador och fick äran att testa nya Pampers Active Fit.
Jag är en liberoanvändare, har nästan alltid varit så detta är intressant.

Är glatt överraskad över hur tunn blöjan är. Den har också en otroligt bra uppsugningsförmåga.

Så här skriver pampers om blöjan på sin hemsida:

När ditt barn väl har börjat ta sig fram finns det inget som stoppar henne eller honom.
Nya Pampers Active Fit är tillverkad i ett nytt material med maximal uppsugningsförmåga – för ostörda lekstunder.
Våra nya Active Fit-blöjor är ännu tunnare och håller ditt barn torr och nöjd, så att hon eller han kan utforska sin nyvunna rörlighet länge och utan avbrott.




Vill du också ha chansen att testa nya produkter och vara med och påverka??

Följ den här länken för att registrera dig, det är snabbt gjort, enkelt och vansinnigt kul :) https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=tezzie

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag 'är också med i den kampanjen.

Det har hänt några olyckor, båda bajs och kiss.

Är trogen libero-användare annars.

Men är ändå glatt överraskad. Den är ju verkligen tunn.

Men mitt lilla piller-monster tar alltid av sig blöjan. Så jag måste nog över gå till "easy up/ up n' go" snart. :-D

2010-10-04 @ 11:49:45
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Karoliina

jag "gick med" i buzzador förra veckan, kan man säga att man gick med? haha!

så jag hoppas också att jag får testa något kul.



men angående blöjorna så fick jag några sådana på posten för nån vecka sen, men jag tycker dom luktar så nedrans mycket! eller så är det Neo som kissar illa...

2010-10-04 @ 13:21:58
URL: http://karrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0