Underbara morgon!

Det är verkligen underbart med mörkret när man är ledig på morgonen, vi tänder ljus och myser! Mindre skoj är det förståss de dagar som plikten kallar och man måste stressa iväg på jobb!

Jobbar ikväll så Affe ska få åka på dagis och jag kanske hinner adventa klart i vardagsrummet innan jag måste dra. Det är skönt att vara klar med gardiner och dukar , då är det bara stakarna som ska upp på lördagkväll *längtar*
Ja, jag är lite löjlig, men jag tycker att det är en viss tjusning med att vänta. Lite längtan har ingen vuxen människa dött av!!

Jobbar hela helgen men har en fantastisk liten tripp att se fram emot i veckan så det känns ändå helt okej...

Nu göra oss redo för dagis och jag ska passa på att tigga kaffe hos syster och bustrollen ♥  


Bjuder på en godmorgon- webcam-bild =)




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, va smart man är.. ;) Jag tänkte faktiskt knalla upp till f-kassan, så får vi se va de säger. Ett par tårar så kanske det är löst? ;)



Kramar

2010-11-26 @ 09:18:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du hinner klart med allt grejande o fixande.. Själv har ja inte ens börjat med mina gardiner, har en viss marodör som hade av nålen på symaskin. Här är det fullspäckat schema som gäller idag, jag donderar o M får jobba på fast han tatt semester;) Precis som de ska va, hahaha

2010-11-26 @ 09:47:18
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Jag har tänkt till..ok, jag tvättar gardinerna innan du får dem. Kan även stryka dem om du vill :)



Jobba lugnt för det ska jag!



Kramen

2010-11-26 @ 18:04:30
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0