Prickar...

Visst är det vattkoppor han har lilleman.
Skönt att få det avklarat och hoppas att han slipper få så mycket besvär av dom!

Idag softar vi bara på. Blir nog inomhus ett tag till.
Måste upp på logen och leta fram en pulka o kälke.
Emilia kommer hit och gör oss sällskap, skönt för Affe att få ngn annan än mamma att leka med. Då kanske jag kan passa på att göra vinterfint i blomlådorna utanför fönstret också. Måste köpa ljusslingor till dom!

Nyponsoppa och rostade mackor till frulle, trodde jag aldrig jag skulle erbjuda Alfred det. Men är man sjuk så är man ;)

Många verkar vilja komma och bli smittade, och visst är ni välkomna på lek o bus. Men förvänta er endast en slät kopp kaffe för här finns inget annat ;)

En hälsning från Affe:
2q2wq21q11w21q1qqqqqq§§§§§§§§§§§§§§1

Kommentarer
Postat av: petar

2010-11-11 @ 09:50:48
Postat av: ErikaÖ

Nyponsoppa är en alldeles utmärkt sjukfrukost.

2010-11-11 @ 11:08:15
Postat av: Tant Ulrika

Jag blidde sugen att hälsa på..både för kaffet o sjukan eller hur man nu ska säga. Jag hade själv vattkoppor då jag var 12 o det var ingen hit. Blir ju värre ju äldre man blir så jag hoppas lilleman får "göra bort det" tidigare än så!

2010-11-11 @ 17:56:13
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0