Morrn Morrn

Vaknade idag till en betydligt bättre dag!
Har fått sova (utan barn i sängen) och känner mig rätt utvilad.
Nacken är bättre idag också, en lång het dusch och voltaren gel hjälpte till :-)

Idag tänkte vi bege oss ut på julklappsinköp men jag har ändrat mig. Vi ska klä på oss och gå ut och leka i den nyfallna snön som kom inatt istället. Kanske kanske hänger jag med min syster till erikshjälpen och kollar efter ett sängbord till Affe. Ett lite lägre och gärna modell äldre som passar ihop med sängen!

Har nya vantar till Affe, från didrikson såklart ;)
Men det som är bra med dessa är att det är dragkedja hela vägen ner till tummen.
Varje gång Albin ska klä på Affe så hör jag suck och stön, ofta i kombination med kommentaren "men gud va bökigt" Detta är nog en vante han ska kunna ta på i tysthet ;)
En recension kommer när Abbe klär på för vinteraktiviteter!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men sådär ser ju inte Oskars ut.. Oskar har ju biggles eller va de heter utan dragkedja.. Skulle mkt hellre vilja ha de där.. Kommer de där möjligtvis från Smile måtro? Å så visade de sig att Oskars är märkt 2-4 på etiketten, men visade sig vara 0-2 inuti själva vanten. Irriterande eftersom de e slut hos oss... Kanske får skicka mormor omedelbart till bästaste Smile;)

2010-11-23 @ 12:10:01
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Therese

Sanna, klart de är från smile ;)

Tråkigt med fel storlek, förstår att 0/2 är lite litet, det har Affe på fjolårets vantar och de är på gränsen. Enl Andreas på smile så är de dessutom lite mindre i storlekarna i år på vantarna! Dragkedja är super :)

2010-11-23 @ 12:30:30
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0