Måndag

Igår hade jag en riktigt skön dag!
Tog med mig min syster ut på shoppingrunda UTAN barn, mycket underbart!
Det är skillnad på att strosa med och utan barn på shoppingrundor.
Affe fick vara hemma med sin pappa :-)
Han har haft feber i helgen, närmare 40 grader.
Men han har varit pigg och på gott humör, är egentligen feberfri idag men hade inatt så han får vara hemma från dagis... Önskar verkligen att han får vara frisk och kry snart, detta går ju bara runt runt runt...
Han missar mycket på dagis och jag känner dåligt samvete :(

Men på onsdag ska han få gå dit och leka lite :-)

Nu ska vi snart klä på oss och ge oss ut i kylan en liten stund.
Lite friskluft varje dag är ett måste i denna familj!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Det är väl bra att han drar på sig lite = bra immunförsvar, eller?

2010-11-22 @ 13:28:42
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Du ska absolut inte ha dåligt samvete! :) Det är ju en del av dagsisstarten! Hoppas nu att han klarar sig framöver.... H hade varann vecka vab från början o sen hade han en 7 veckors perid utan vab - det var grejjer det! :)



KRAM

2010-11-22 @ 16:38:23
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0