Kyligt!

Kyligt ute ikväll.... Termometern stog ett tag på 23,5 grader.
Joo, jag gillar vintern. Men det får gärna vara lite varmare ute!

Har jobbat hela långa dagen, en jobbig dag...
Konstigt att vissa arbetspass känns så tunga fast den ena dagen är den andra lik. Är ju liksom inte så stor skillnad i arbetsbörda från dag till dag. Jaja, nu pratar vi inge mera jobb :-)

Kom hem till ett hus fullt med tända ljus, lovely!!

Har en härlig vecka framför mig iallafall, men först ut är ett arbetspass sen väntar en liten minisemester med familjen ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Jag längtar till påsken i fjällen =)). Soligt, varmt och snö <3

2010-11-29 @ 08:16:56
URL: http://www.fotoamatorens.blogspot.com
Postat av: Dessi

Jag tycker att det gör mkt vem man jobbar med...det som känns så lätt ena dagen blir betydligt tyngre en annan dag med nån annan...

2010-11-29 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0