Didriksons Fernie Coverall

Vår Overall i vinter är en Didrikson fernie coverall som vi fått av www.smilebutiken.se

Vi har inte testat den förrän idag och jag är positivt överraskad.
När jag fick hem den fick jag nästan en chock över hur stor den såg ut att vara med när det tillkom skor, underkläder och lite justering i midjan så är jag mer än toppnöjd!

Den är otroligt snygg, Alfred rörde sig smidigt i den, långa elastiska muddar i ärmarna gillar jag. Rymlig modell!
Vi har storlek 90 i våran och den är perkekt.
Hög hals som kommer att skydda maximalt vid vinterns skoterturer!
Många, stora reflexer!
Den enda jag kan uppleva som något negativt med overallen är bensnörena, hade önskat att de var reglerbara och utbytbara. De slits ju lätt och tyvärr kan man inte byta ut dessa.

Slitstark overall med tejpade sömmar med en vattenpelare på 10000mm (efter tre tvättar) och en bra andningsfunktion. Overallen är varmfodrad i kroppen och lite lättare vadderad i ärmarna för att få maximal rörelseförmåga.

Overallen har även tvåvägs reglerbar och avtagbar huva, reflexer så man syns i mörkret, reglerbar midja och ärm, corduraförstärkt benavslut, elastiskt snölås och fotresår.





Smilebutiken erbjuder ett av marknadens bredaste sortiment på barnytterkläder.
Har du vägarna förbi Åkerberga så tycker jag absolut att du ska kika in i butiken!

Snabb service och ett otroligt trevligt bemötande får du garanterat!


Stort TACK, i vinter kommer varken Alfred eller jag att frysa.
Återkommer med fler recensioner efter en skoterutflykt :)

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Fintdääää

2010-11-22 @ 13:27:28
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

En annan som har sina rötter i Åkersberga gör i snitt besök varje gång vi e nere o hälsar på... Personalen är hur trevliga som helst.. En liten fråga, va har du för strl i Affes blå vantar på bilden?

2010-11-22 @ 15:58:56
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Therese

Sanna: Kul att höra :) Vantarna är i stl 2-4 år!

2010-11-22 @ 16:51:39
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja va bara nyfiken för ja tyckte Oskars svarta likadana såg så små ut...

2010-11-22 @ 18:43:52
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: petra

jag är med jätte nöjd med vår didrickson från smilebutiken, dock va ett annat märke men ändå :)

otroligt snabb leverans!

2010-11-22 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0