Äntligen helg!

Ja, jag har längtat efter helgen trots att jag varit ledig hela veckan och sen vabbat torsdag och fredag. Det är mysigt med helger, då hela familjen är samlad. Iaf varannan helg, för även om man inte kan tro det så jobbar jag ibland ;)

Idag har jag och Affe varit in till stan en sväng, besökte Fresks.
åkte även inom trädgårdshandeln där vi fixade vinterblommor till Lucas grav och en ny gravlykta.
I helgen är det Allhelgona och det är en fantastiskt fin helg tycker jag. Är glad över att halloween var förra helgen för jag hatar när allt det fina förstörs av "bus eller godis"

Hur som haver så har jag haft celebert besök i eftermiddag, av Titti & Julia :)

Nu ska vi slappa lite innan det är dags att bege sig till VC för att få en salva till ögat på lilleman!

Trevlig fredagkväll på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha undrar om inte du var några bilar bakom mig imorse då jag for till Madde, tyckte att du svängde av vid Fresks, strax efter 9.30, de va väl då ja ringde. Hoppas du hittade någon tapet o hoppas lillen mår bättre...

2010-11-05 @ 15:47:39
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa det var jag :)

Satt i telefonen när du ringde sen glömde jag bort att ringa upp igen (sån är jag, haha).

Kram

2010-11-05 @ 18:45:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0