Advent

Nu börjar det bli lite advent här hemma.
I köket och sovrummet hänger julgardinerna uppe.
Stakar och stjärnor får vänta nån dag till.
Vardagsrummet kvar, har verkligen inge fina gardiner dit...
Tänker inte handla fler heller ;)

Haft utvecklingssamtal på dagis, gick jättebra.
Jag är stolt över min lilla kille som har aklimatiserat sig så bra med tanke på att han varit konstant sjuk sen vi började. Har ett fantastiskt bra dagis, med underbara fröknar!

Nej, advent var det ja.....

Nu ska det spelas sånger ;)





Har gett mig själv en julklapp också... Ett tandläkarbesök ;)
Fick äntligen fingrarna ur rövva!!!

Kommentarer
Postat av: Erikaö

2010-11-25 @ 14:50:01
Postat av: Sofi

Ja, vi ser fram emot Luciafirandet på dagis!

2010-11-25 @ 18:38:23
Postat av: Tant Ulrika

Men du, du kan få låna ett par gardiner av mig..dem vi har i köket (o haft året runt sedan 6år) Lite piff på dem så blir säkert ett par häligt snygga julgardiner i ert v-rum, vill man så går allt =D

2010-11-25 @ 20:07:22
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Therese

Erika: Håller med dig ;)

Sofi: Ja, det ska bli.... intressant ;-)

Ulrika: Är det som beiga? Isf tar jag dom gärna, köper bara en tofs till ;)

2010-11-25 @ 20:17:51
Postat av: Tant Ulrika

Yess, det är dem! Dammiga men skitsnygga o ett par tofsar i guld eller ngt, det skulle bli pricken ovan i:et, helt klart! =)

2010-11-25 @ 20:50:36
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Sanna

Va skönt o höra att lilleman trivs på dagis..

Men va är de ja ser om gardiner till v-rummet? Haha du e ju allt för rolig du;)

2010-11-26 @ 09:49:17
URL: http://hemmaiosterlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0